سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت وسایل در دکوراسیون داخلی

اگر کمی با دنیای دکوراسیون داخلی آشنا باشید مطالب این مقاله را بهتر درک خواهید کرد. وسایلی هستند که برای دکوراسیون ما ضروری نیستند، اما اگر وجود داشته باشند حال و هوای بهتری به فضا می‌دهند و دکوراسیون خانه یا محل کار شما را چشم‌گیرتر می‌کنند. اگر بخواهیم هدف مشخصی برای وجود این وسایل جانبی در نظر بگیریم باید به موضوع تاثیر فنگ‌شویی در دکوراسیون اداری یا خانگی هم دقت کنیم. برای به کارگیری فنگ‌شویی در محیط باید از عناصری مانند فلز، آب، آتش، چوب و خاک استفاده کنید.

این عناصر را توسط وسایل جانبی برای طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانیم داشته باشیم. برای مثال برای استفاده از چوب و خاک می‌توانیم از یک گیاه کمک بگیریم و انرژی آن را در دکوراسیون داخلی خود داشته باشیم. ما برای حیات این گیاه روزانه آن را آبیاری می‌کنیم. بنابراین از عنصر آب هم استفاده کرده‌ایم. برای داشتن عنصر فلز در دکوراسیون خود می‌توانیم یک وسیله دکوری از این جنس را خریداری کنیم که با بقیه وسایل ما تناسب داشته باشد. و اما عنصر آتش توسط یک شمع مهیا می‌شود.

 

از فرش‌ها هر چقدر بگوییم، کم گفتیم!

برای چیدمان فضای داخلی فرش‌ها نقش تکمیل کننده را دارند. شما اگر حتی دکوراسیون داخلی منزل خود را با بهترین وسایل و بهترین کفپوش‌ها هم بچینید باز هم جای خالی فرش‌ها احساس می‌شود. آن‌ها می‌توانند حس گرما و راحتی در فضا ایجاد کنند. فرش‌ها علاوه بر زیبایی کاربرد دیگری هم دارند. آن‌ها کف فضای خانه شما را نرم‌تر می‌کنند تا برای راه رفتن روی زمین دچار مشکل نشوید.

برای تغییر دکوراسیون خود می‌توانید ابتدا فرش مورد علاقه خود را انتخاب و سپس بر اساس آن مبلمان، پرده و دیگر وسایل را انتخاب کنید.

 

با گلدان‌ها به دکوراسیون داخلی جان دهید

گیاهان پر از انرژی مثبت‌اند. در هر فضایی که قرار داشته باشند یک حس لطیف به ما می‌دهد. هوا را مطبوع‌تر می‌کنند. امروزه گیاهان آپارتمانی زیادی برای انتخاب دست ما را باز گذاشته‌اند. ما بر اساس سلایق و نحوه نگه‌داری می‌توانیم تعدادی از آن‌ها را در فضای مورد نظر خود قرار دهیم. اما یادمان باشد اگر تصمیم به نگهداری از گیاهان را داشتیم، باید مراقب نیازهای آن باشیم. آن‌ها هم موجودات زنده‌ای هستند که قدرت القای انرژی مثبت به شما را دارند.

 

دیوارهای یک سمت را متمایز کنید

می‌توانید به یکی از دیوارها توجه ویژه‌ای داشته باشید. انتخاب رنگ دیوار شاید کمی برای شما سخت باشد. این کار را در اختیار کارشناسان باتجربه طراحی دکوراسیون داخلی بگذارید. آن‌ها کاملا به حوزه روانشناسی رنگ واقف‌اند. بعد از انجام این کار می‌توانید روی این دیوار چند تابلوی مهم نصب کنید. این تابلوها می‌تواند جوایز کسب و کار شما باشد، یا حتی جملات پر قدرت و انگیزشی.

 

با آباژورها نورپردازی شیک ایجاد کنید

این بدان معنی نیست که در هر قسمت یک آباژور بگذارید. یکی از گوشه‌های اتاق را به یک آباژور اختصاص دهید. می‌توانید طرح پارچه آن را با طرح کاغذ دیواری ست کنید. آباژورها یک نور ملایم در محیط ایجاد می‌کنند اما وظیفه اصلی آن‌ها برای روشنایی کامل فضا نیست. طراحی آن‌ها بیشتر جنبه زیبایی در دکوراسیون داخلی دارد.